دانلود آهنگ های فارسی جدید ایرانی به زبان هندسی فارسی و با دو کیفیت اصلی

درباره ما

به وب سایت من خوش امدید

جستجو

بایگانی

شبکه های اجتماعی

دانلود آهنگ محمدرضا عزیزی منه روانی

دانلود آهنگ محمدرضا عزیزی منه روانی


دانلود آهنگ جدید محمدرضا عزیزی به نام منه روانی
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمدرضا عزیزی به نام منه روانی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمدرضا عزیزی به نام منه روانی متن آهنگ
تکست آهنگ منه روانی از محمدرضا عزیزی
Download New Music By Mohammadreza Azizi Called Mane Ravani
Download New Song By Mohammadreza Azizi - Mane Ravani
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammadreza Azizi Mane Ravani
متن آهنگ محمدرضا عزیزی منه روانی به صورت فارسی - عربی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان منه روانی و کسر نیمی از حجم شما


دانلود آهنگ جدید محمدرضا عزیزی به نام منه روانی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمدرضا عزیزی به نام منه روانی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید منه روانی - محمدرضا عزیزی



هرکی اومد دوسه روزی خواست پیشم بمونه
वह दो दिन आया और मेरे साथ रहना चाहता था
خودشو خواست توی دلم جاکنه ولی نتونست
वह अंदर बसना चाहता था, लेकिन वह नहीं कर पाया
اینجا جای توئه این دل مال توئه این عشق واسه توئه ابن عشق واسه توئه...
ये है आपकी जगह ये दिल तेरा है ये प्यार तेरा इब्न प्यार तेरा है ...
منه روانی تورو دوست دارم چراانقدربیخیالی
मैं तुम्हें मनोवैज्ञानिक रूप से इतना अच्छा होने के लिए प्यार करता हूँ
عاقشق اون چشات شدم نگو دوسم نداری نگو دوسم نداری
मैं उन आँखों से प्यार करता हूँ। मत कहो प्यार मत करो
منه روانی تورودوست دارم چراانقدر بیخیالی عاشق اون جشات شدم نگو دوسم نداری نگو دوسم نداری...
मुझे एक मानसिक बीमारी है क्योंकि मैं उस सामान के साथ प्यार में पड़ गया हूँ, मत कहो प्यार मत करो मत कहो पसंद नहीं है ...
نبودنت کاری کرد که تو کوچه ها شده دلم سرگردون..سرگردون
आपकी अनुपस्थिति ने मुझे सड़कों पर भटकने के लिए मजबूर कर दिया है
آرامش شبامو بابودنت کنارم ییاو بهم برگردون
आप के साथ शांति में आराम करें Yiao Yo
منه روانی..
साइको ..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: